Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Shadowrun, Sixth World is the latest edition of one of the most popular role-playing games of all time. In 2080, the world is controlled by all-powerful megacorps that draw on vast hoards of technology and magic to keep the rest of the...
Shadowrun, Sixth World is the latest edition of one of the most popular role-playing games of all time. In 2080, the world is controlled by all-powerful megacorps that draw on vast hoards of technology and magic to keep the rest of the...
Trzeci tom uniwersalnych almanachów dla Mistrzów Gry traktuje o tworzeniu przygód. Znajdują się w nim konkretne, opatrzone licznymi anegdotami i przykładami z gry odpowiedzi na pytania...
"Graj fair" to piąty podręcznik z serii almanachów RPG. Znajdziesz w nim bogatą kolekcję problemów, sztuczek, propozycji i anegdot poświęconą Mistrzowi Gry jako temu, który prowadzi i w największym stopniu odpowiada za sesję RPG. ...
Graj trikiem to kolejny z alamanachów Mistrza Gry. Podręcznik w całości poświęcony jest przygotowaniu sesji RPG. Dziesiątki porad dotyczą tego jak zaskoczyć graczy i pogłębić atmosferę na sesji poprzez odpowiednie przygotowanie ...
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową! ...
Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-przemysłowy, sterowany przez program zajmuje większą część...
Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-przemysłowy, sterowany przez program zajmuje większą część...
Nastał koniec cywilizacji człowieka. Moloch, samoświadomy program komputerowy wywołał III Wojnę Światową, która wybiła większość ludzkości. Teraz gigantyczny kompleks wojskowo-przemysłowy, sterowany przez program zajmuje większą część...
Shadowrun. The Sixth World. Orks in pinstripe suits with uzis; mohawked dwarves jacked into vehicles racing through megasprawls at breakneck speed; humans casting fireballs at corporate-trained paracritters; elves hacking the Matrix for a datasteal of...
Megacorporations dominate the world. Dragons prowl the skies - and corporate boardrooms. Magicians sling fire and lightning, ice and acid. Hackers break into the darkest corners of the Matrix, digging out secrets while risking feedback that could fry their synapses...
For years, the heart of Chicago has been a wasteland, but not a barren one. Squatters and scroungers compete with ghouls, insect spirits, and creatures that haven't even been named yet in the quest to carve out a piece of this...
Shadowrunners cannot be limited by what their bodies can - or cannot - do. They have to do more, stretch farther, surpass any limits, and accomplish the impossible. Some runners can rely on magic; for everyone else, there are augmentations. From shiny chrome ...
Hit Your Marks! The hotel bartender who slips you a guests room number because he thinks it will help him get lucky. The security guard who lets a team into a top-secret facility because he thinks hes pitching in on covert-ops training. The business suit who ...
You heard the scream. It's important to remember that. Sometimes, when it's late, and you hear something that sounds like a scream echoing through dark alleys, you try to convince yourself that it was something else. An animal. An illusion. Anything but what...
The Shadowrun Gamemaster Screen provides a collection of useful tables from Shadowrun, Fifth Edition for ease of reference in game play. With range tables, action lists, combat modifiers, social modifiers, and more, this is a ...
Hard Targets is a shadowrunner’s guide to bringing death, with information on getting into wetwork, tactics for doing the job, and critical gear. It also contains plot details and adventure hooks, including an in-depth look at the city of Havana in the Caribbean ...
The Matrix is unknowable because it is infinite. There is always one more corner behind which things can hide, one more hole where secrets can be buried. Your job isn’t to know everything about the Matrix—it’s to know more than ...
It`s the shadowrunning capital of the world for a reason! Seattle offers an unparalleled intersection of corporate, political, and criminal powers. This is where icons are made - like the Ancients, the Halloweeners, the Finnigan Crime Family, the Skraacha, Dante's ...
Street Lethal contains the data, tools, and options players need to maximize their characters’ combat skills. With briefings on the security techniques of major corporations, information on major mercenary groups and their operations...