Produkt dnia
Resident Evil 2: The Board Game + Zestaw dodatków
549,99 zł
Yashima: Legend of the Kami Masters
114,90 zł
Ascension: Dreamscape
99,99 zł
Machina Arcana (Second Edition): Premium Box - Kickstarter
369,99 zł
AvP: The Hunt Begins Boardgame
329,99 zł
Zombicide: Toxic City Mall
199,99 zł
Fireteam Zero
339,99 zł
T. I. M. E Stories (TIME Stories) PL/EN
142,99 zł
ProducenciPłatności elektroniczne |
ReklamacjeRegulamin Reklamacji 1. Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny. 2. Umowa Kupna - Sprzedaży w świetle prawa jest uznana za zawartą po poinformowaniu klienta drogą mailową o przyjęciu zamówienia do realizacji przez naszego pracownika, a nie wygenerowanym automatycznie potwierdzeniem złożenia zamówienia. 3. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień bez podania przyczyny. 4. Reklamacje nie obejmują produktów pakowanych losowo przez producenta, (np. zestawy uzupełniające do kolekcjonerskich gier karcianych). W wypadku towarów pakowanych losowo przez producenta otwarcie opakowania indywidualnego lub zbiorczego pozbawia nabywcę możliwość złożenia reklamacji, zwrotu pieniędzy lub wymiany na inny towar. 5. Reklamacje na towary zakupione w sklepie internetowym należy przesyłać na adres: GameLord – Sklep z Grami, ul. Piotrkowska 101, 90-425 Łódź tel. (042) 63 111 61. 6. Do reklamacji kwalifikują się tylko przypadki wcześniej z nami uzgodnione. Reklamowany produkt, który zostanie do nas przesłany bez wcześniejszych uzgodnień, nie zostanie przez nas przyjęty. 7. Przesyłka musi być wyraźnie opisana jako "REKLAMACJA". Do reklamacji musi być dołączony dokładny opis wady produktu oraz dokument zakupu (paragon, faktura), a reklamowany towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu. 8. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 9. Po otrzymaniu reklamowanego produktu sklep pośredniczy w jej załatwianiu u właściwego producenta reklamowanego towaru. 10. Towar już naprawiony lub wymieniony na inny zostanie odsyłany do klienta na nasz koszt. Jednak w przypadku nie stwierdzenia wady podlegającej reklamacji lub uszkodzenia towaru, które nastąpiło z winy klienta, towar zostanie odesłany na koszt klienta. |
KoszykNewsletterPodaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.Nowości
Kryptyda
84,55 zł
Great Western Trail: Argentyna
194,99 zł
Star Wars Legion: Moff Gideon
89,99 zł
Star Wars Legion: Imperial Dark Troopers
199,99 zł
Star Wars: Shatterpoint - Kryć się!
260,99 zł
Star Wars: Shatterpoint - Lepsza pozycja
260,99 zł
|