Producenci

Płatności elektroniczne

Neuroshima HEX - Edycja 3.0

Strategiczne
98.89
PLN
Neuroshima HEX - Edycja 3.0
Neuroshima HEX - Edycja 3.0
out_of_stock
Dostępność:
Skontaktuj się z nami
Cena: 98,89 zł
Cena netto: 80,40 zł
szt.

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. 

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej. 

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika. 

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).

Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie – mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne – dla każdej z podstawowych armii w grze.

Zawartość pudełka:

• Plansza
• 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
• Instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi

Dane techniczne

Rodzaj gry Strategiczna, science fiction
Liczba graczy 2-4
Optymalna ilość graczy 2-4
Wiek 12+
Trudność średnia
Czas jednej rozgrywki 30 minut
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Wymiary pudełka 275x275x80 mm

Produkty powiązane

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)

Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)

Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu. Od lat tłumy ciągną do miasta w poszukiwaniu rozrywki i pozorów normalnego życia. ...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Stalowa Policja (edycja 3.0)

Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)

Po ataku maszyn na laboratoria Posterunku na wolność wydostaje się efekt eksperymentów prowadzonych w ramach projektu Dancer, czyli stworzenia cybernetycznego superżołnierza...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima: Konwój (2ed) Neuroshima: Konwój (2ed)

Konwój to gra karciana dla dwóch graczy, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie Neuroshimy, znanym z takich gier jak Neuroshima Hex, 51. Stan, czy Nowa Era, świecie, w którym ludzkość walczy z armią Molocha...

Cena: 29,99 zł

Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)

Przed wami Mephisto w odświeżonej wersji! Ucierane na przestrzeni lat schematy zostaną złamane. W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy armii dźwiga na sobie jej sztab...

 
Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)

Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)

Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemią sprzętem i załogami zdołały przetrwać apokalipsę i do dziś wydobywają cenny uran. W ciągu kolejnych dekad wiele z ciężkich, górniczych maszyn przekształcono w narzędzia zagłady i skierowano do...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Iron Gang (edycja 3.0)

Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)

Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania z Bitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu...

Cena: 20,99 zł

Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Troglodyci (edycja 3.0)

Dodatek Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy. Troglodyci łatwo dostosowują się do zaistniałych na planszy warunków...

Cena: 20,99 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

All rights reserved © 2013 GameLord.pl

Sklep internetowy Shoper.pl