Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
„Tam jest rak, który zjada Imperium. Z każdą dekadą jest coraz głębiej, pozostawiając spustoszenie i umarłe światy. Ten horror, ta obrzydliwość, posiada myśl i cel, który działa na niewyobrażalną galaktyczną skale, a wszystko co możemy zrobić to starać się zatrzymać roje bio-inżynieryjnych potworów gromadzących się nad nami. Nadaliśmy temu horrorowi imię by zniewolić nasze lęki, nazywamy go rasą Tyranidów. Jeżeli są nas świadomi, muszą widzieć w nas tylko zdobycz.”
Do sektora Traxis nadciąga nowe zagrożenie – wygłodniały gatunek przetaczający się wszechświat, gnany nienasyconym głodem. Ten horror znany jest jako Wielki Pożeracz, Zagłada Wszystkiego, Pokuta Starszych Bogów. Dla Imperium znani jako Tyranidzi – biologicznie zaprojektowani drapieżnicy, doskonale przystosowani do rzezi i wysysania biomasy z podbitych światów. Są ich miliony. Ich głód jest nieskończony tak, jak wszechświat. Ich jedynym celem jest pożeranie i niszczenie dopóki cała galaktyka nie będzie pozbawiona życia. Teraz przybili do sektora Traxis.
Wielki Pożeracz jest pierwszym dużym rozszerzeniem dla gry karcianej Warhammer 40 000: Podbój i wprowadza zupełnie nową frakcję – Tyrianidów! W rozszerzeniu znajdzie się dwóch liderów Tyranidów, którzy poprowadzą przerażające potwory na pole bitwy, a każdy z nich oferuje zupełnie inny styl gry. Oprócz liderów i ich sygnowanych oddziałów, w rozszerzeniu znajdą się także nowe jednostki, wsparcia, wydarzenia i dodatki wzmacniające Tyranidów, a wśród nich nowy typ jednostek – synapsy. Tyranidzi nie są jedyną rasą, która skorzysta na tym rozszerzeniu. Każda inna frakcja musi się przeciwstawić Wielkiemu Pożeraczowi w sektorze Traxis, a nowe jednostki pomogą im w walce z zagrożeniem.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Warhammer 40,000 Podbój LCG.
Trzeci zestaw wojenny z cyklu Liderów. W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy słabeuszy...
Czwarty zestaw wojenny z cyklu Liderów. W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy słabeuszy...
Drugi zestaw wojenny z cyklu Liderów. W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy słabeuszy...
Pierwszy zestaw wojenny z cyklu Liderów. W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy słabeuszy...
Szósty zestaw wojenny z cyklu Liderów. W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy słabeuszy...
Piąty zestaw wojenny z cyklu Liderów. W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy słabeuszy...
W ponurym mroku 41. Millenium, w przesiąkniętej krwią galaktyce toczą się wielkie bitwy. Zarówno potężni herosi jak i heretycy ścierają się w wojnach, rozdzierających planety na strzępy. Przetrwają tylko silni, depcząc trupy słabeuszy...