Producenci

Płatności elektroniczne

Pan Lodowego Ogrodu - Druga edycja

Strategiczne
199.99
PLN
Pan Lodowego Ogrodu - Druga edycja
Pan Lodowego Ogrodu - Druga edycja
out_of_stock
Dostępność:
Skontaktuj się z nami
Cena: 199,99 zł
Cena netto: 162,59 zł
szt.

Druga edycja gry na podstawie powieści Jarosława Grzędowicza.

Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek. Władza zyskana dzięki magii zmienia naukowców w ludzi opętanych żądzą zmieniania, naprawiania świata – bogów, którzy dla realizacji w ich mniemaniu szczytnych idei są w stanie poświęcić życie - oczywiście cudze, nie swoje.

Gracze wcielają się w rolę naukowców walczących o dominację Wybrzeża Żagli a także o pozostanie na Midgaardzie, bo wkrótce po nich na planetę przybywa doskonale wyszkolony Vuko Drakkainen z zadaniem odstawienia członków ekspedycji naukowej z powrotem na Ziemię lub w najgorszym wypadku musi zatrzeć po naukowcach wszelkie ślady. Czy gracze będąc czyniącymi bogami dadzą mu na to szansę?

Od pierwszej tury gracze zostają wrzuceni w sam środek walki odczuwając przypływ adrenaliny, strach, gorączkę walki, ból, zapach krwi i potu, szczęk oręża, jęki rannych i konających.

Zasady gry w skrócie:
Rozgrywka toczy się na Wybrzeżu Żagli, podzielonym na regiony. Podstawowym celem graczy jest walka o dominację w regionach. Region jest kontrolowany przez gracza, który posiada w nim największe wpływy. Dominacja w regionie pozwala na czerpanie z niego zasobów (czynnik M, złoto, populacja), na zdobywanie punktów zwycięstwa w wybranych rundach oraz realizacje własnych celów.

Każdy z graczy posiada inne warunki zwycięstwa oraz dysponuje zupełnie innymi jednostkami:
• Olaf Fjollsfinn - wykorzystuje Lodowe Drakkary, aby porwać do Lodowego Ogrodu sześciu mieszkańców Wybrzeża Żagli.
• Passionaria Callo - zsyła koszmary na kontrolowane przez siebie regiony i dąży do ich odizolowania. Wygraną zapewnia jej izolacja dwóch obszarów planszy.
• Pier van Dyken - zachłanny zbieracz czynnika M. Dominacja obszaru, na którym znajduje się uroczysko - miejsce przeklęte i pełne magii, pozwala na transport z niego czynnik M do Ciernia(siedziba gracza). Wygrywa, jeśli wchłonie do Ciernia magię z 4 uroczysk.
• Ulrike Freihoff - krzewi swoją religię. Jeżeli dominuje region, to może wybudować Czerwoną Wieżę przy pomocy Oświeconej Istoty - jednostki specjalnej. Do zwycięstwa potrzebuje zbudować 6 świątynnych wież.
• Vuko - przybył, aby ewakuować naukowców i posprzątać po nich bałagan. W każdej turze Vuko pojawia się w regionie, w którym gracz o najniższej reputacji/moralności (reputacja spada, jeżeli gracz korzysta z czynienia, czyli magii) ma największy wpływ. Taka wizyta nie jest przyjemna, gdyż Vuko bezlitośnie zabija jednostki specjalne gracza w tym regionie oraz tymczasowo obniża jego wpływy.

Gra może się zakończyć na trzy sposoby:
1. realizacja celu gry przez jednego z graczy - zwycięzcą zostaje czyniący, który spełnił swój warunek wygranej,
2. po upływie określonej liczby rund zwycięzcą zostaje osoba z największą liczbą punktów zwycięstwa,
3. gdy skończy się tor Martwego Śniegu – każde użycie magii przez graczy powoduje zaburzenie kruchej równowagi świata Midgaardu. Jeśli gracze przekroczą barierę zmian, jakie jest w stanie zaakceptować świat i jego bogowie następuje koniec gry. Gracze zostają ewakuowani przez Vuko na Ziemię a zwycięzcą zostaje gracz, który w danym momencie ma najlepszą reputację

Zawartość pudełka:
• dwustronna plansza przedstawiająca Midgaard
• 4 karty pomocnicze
• 4 karty postaci
• 24 figurek jednostek:
• 6 jednostek Callo
• 6 jednostek Dykena
• 6 jednostek Freihoff
• 6 jednostek Fjollsfinna
• 12 okrągłych znaczników (po 3 w kolorach graczy)
• 20 znaczników Akcji (po 5 w kolorach graczy)
• 80 znaczników wpływu (po 20 w kolorach graczy)
• 5 żetonów kolejności pól Akcji
• 20 żetonów ulepszeń jednostek
• kafelki punktacji Regionów
• 8 znaczników niezależnej nacji
• 1 żeton Martwego Śniegu
• 7 żetonów uroczysk
• 1 Cierń - figurka
• 1 Vuko Drakkainen - figurka
• 24 żetony populacji
• 22 żetony złotych gwichtów
• 16 żetonów czynnika „M”
• 4 żetony Koszmaru
• 2 żetony zamknięcia Regionu
• 6 żetony Czerwonych Wież
• 10 żetonów Vuko
• 4 kafelków scenariusza Vuko
• 1 instrukcja do gry

Dane techniczne

Rodzaj gry Strategiczna, fantasy
Liczba graczy 1-4
Optymalna ilość graczy 3-4
Wiek 14+
Trudność średnia
Czas jednej rozgrywki 90 minut
Wydanie polskie
Instrukcja polska
Wymiary pudełka 295x295x75 mm

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

All rights reserved © 2013 GameLord.pl

Sklep internetowy Shoper.pl