Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Hanabi to gra, w której gracze nie grają przeciw sobie, lecz współpracują aby osiągnąć wspólny cel. W tym przypadku wcielają się w rolę bezmyślnych właścicieli fabryk z fajerwerkami, którzy niechcący pomieszali prochy, lonty i rakiety na pokazie sztucznych ogni.
Latem 1944 r. Polski Komitet Wyzwolenia Narodowego, czyli nielegalna władza wykonawcza w Rzeczpospolitej Polskiej ustanowiona przez Józefa Stalina, przywódce Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich, wydał dyrektywę ...
Coimbra to przepięknie ilustrowana gra optymalizacyjna, która odkrywa nowe możliwości kryjące się w mechanice zarządzania kośćmi. Innowacyjny sposób ich dystrybucji i fakt, że oprócz ich wartości liczy się także ich kolor, sprawia ...
Era: Medieval Age serves as the spiritual successor to Roll Through the Ages. While Roll Through the Ages was a pioneer for roll-and-write-style games, Era is a pioneer for roll-and-build! ...
Trwa szalony wyścig wielbłądów wokół piramidy! Gonitwa garb w garb, łeb w łeb! Kopyta aż dymią! To ściągnięte do Egiptu przez arabskiego szejka NAJSZYBSZE WIELBŁĄDY ŚWIATA! Bardzo biegłe w bieganiu i przebiegłe w wyprzedzaniu!
Jeszcze szybciej, wścieklej i przebieglej! Rozpędzone wielbłądy w drodze po superpuchar. Będzie jeszcze szybciej i jeszcze bardziej przebiegle! Przygotujcie się na ogromne emocje. Sława wyścigu ściągnęła do Egiptu paparazzich.
Gra na kartki! Instytut Pamięci Narodowej przedstawia nową grę planszową twórców Kolejki! Jeżeli zdecydujecie się na rozgrywkę, czeka Was trudne zadanie. Cofacie się do czasów PRL, by zimą 1983 roku powalczyć o dodatkowe kartki na mięso, cukier i inne dobra...
Powerful Spirits have existed on this isolated island for time immemorial. They are both part of the natural world and - at the same time - something beyond nature. Native Islanders, known as the Dahan, have learned how to co-exist with the spirits, but with ...
How can the Spirits drive the invaders back to their boats and off our island? We must grow, change, and find new paths - if we stay as we are, we shall die, and the Island with us. Bring forth the natural chaos, and let our new ways be of both Branch and Claw!