Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
In the darkness of uncharted space aboard the crippled colony vessel "USCSS Theseus" there is nowhere to hide, nowhere to run, and in space, everyone will hear you scream! ...
Twilight Struggle: Zimna Wojna 1945-1989 to gra dla dwóch graczy symulująca czterdzieści pięć lat walki o światową dominację pomiędzy Związkiem Radzieckim a Stanami Zjednoczonymi. Cały glob stanowi scenę, na której dwaj tytani...
Porucznik Borewicz powraca! Przemyt, afery, napady, a nawet morderstwa… to codzienne zapisy w kronikach kryminalnych krajów demokracji ludowej. Czy poradzisz sobie w walce z przestępczym światkiem PRL? Złapiesz cinkciarza, ukrócisz hazard, schwytasz spekulanta?
Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii i ocalić ludzkość? Ekonomia i eksploracja, przygoda i zaciekłe walki z tym co nienazwane… Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii, by ocalić ludzkość...
Świat magnackich intryg! To nowoczesna gra planszowa dla 2 – 5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów...
Brass: Birmingham, sequel wydanego w 2007 roku Brassa, to powtórna wycieczka do epoki, w której zmysł strategicznego myślenia napędzany intuicją ekonomiczną potrafił kreślić życiorysy na miarę Friedricha Kruppa i ...
Brass: Birmingham, sequel wydanego w 2007 roku Brassa, to powtórna wycieczka do epoki, w której zmysł strategicznego myślenia napędzany intuicją ekonomiczną potrafił kreślić życiorysy na miarę Friedricha Kruppa i ...
Wciel się w rolę jednego z przemysłowców epoki dymiących kominów oraz silników parowych i zatryumfuj jako posiadacz najbardziej gospodarnego umysłu w historii Rewolucji Przemysłowej. W nowej odsłonie klasycznego już hitu...
Codex: Card-Time Strategy is a customizable, non-collectable card game set in the Fantasy Strike universe that's inspired by real-time strategy video games such as Starcraft and Warcraft 3. ...
Codex: Card-Time Strategy is a customizable, non-collectable card game set in the Fantasy Strike universe that's inspired by real-time strategy video games such as Starcraft and Warcraft 3. ...
Dragon Tides emphasizes non-linear play, with your decisions during narrative or from the success or defeat from a scene guides you to the next location and part of the story. Each scene has different objectives for both the heroes and the Tiger Organization making...
Gra Martina Wallace'a o zmaganiach Jankesów i Rebeliantów. Lincoln to dwuosobowa gra wojenna oparta na systemie karcianym. Sceną gry jest jeden z najsłynniejszych konfliktów zbrojnych w historii Stanów Zjednoczonych Ameryki...