Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
D&D Attack Wing to Strategiczna Gra Figurowa wykorzystująca gotowe i pomalowane modele: smoki, maszyny oblężnicze, piechotę a wszystko to ze świata Dungeons & Dragons Forgotten Realms®.
6 czerwca 1944... los wojny wisi na włosku. Axis&Allis: D-Day pozwala na rozegranie jednej z najsłynniejszych operacji II Wojny - lądowania w Normandii.
Sierpień 1942. Japonia okupuje Wyspy Salomona, blokując Alianckie linie zaopatrzenia na Południowym Pacyfiku. W niespodziewanym ataku Amerykanie przechwytują wyspę Guadalcanal i jej bezcenne lądowisko.
Wielka japońska flota stoi w gotowości do ataku z zaskoczenia na amerykańską Flotę Pacyfiku, stacjonującą w Pearl Harbor, na Hawajach. Następne tygodnie to dla Aliantów kolejne upokarzające klęski - Hong Kong, Malezja, Filipiny, Jawa.
Jest wiosna 1942 roku. Świat prowadzi wojnę. Pięć Mocarstw walczy o dominację: Niemcy i Japonia z jednej strony, przeciwko Zjednoczonemu Królestwu, Związkowi Radzieckiemu i Stanom Zjednoczonym z drugiej.
Betrayal at House on the Hill to gra przygodowa, w której rozgrywka wypełniona jest atmosferą niepewności i niezwykłymi emocjami. Gracze wcielają się w grupę przyjaciół, która przemierza nawiedzony dom na wzgórzu.
A New Level of Terror Has Begun. The house on the hill has a wicked reputation. Those who dare to darken its door often leave steeped in madness and despair - if they leave at all...
Every House Has a Story. This One Is Yours. With its history shrouded by wild-eyed ravings and the scrawling of madmen, it was thought that no one would ever know the unholy origin of the house on the hill. Until now...
In Assault of the Giants players send their giants out to wage war on each other and the small folk, but the game's real strategy lies in each player's ability to pursue their giant race's unique agenda, not only through combat but also through clever cardplay...
Play Harry Desden and his friends as they take on the cases from Jim Butcher's bestselling Dresden Files novels in the ultimate what-if scenario - what if Harry was on the scene with allies who weren't there in the books? ...
POLKA WILL NEVER DIE!...and neither will you, with help from the new heroes in this expansion. Inside you'll find two new character decks (Thomas Raith and Waldo Butters) and two new book decks (Blood Rites and Dead Beat)...
Need a hand? You're in luck as more of Harry's friends join you in this expansion! Inside you'll find two new character decks (Sanya and Molly Carpenter) and two new book decks (Proven Guilty and White Night)...
The White Council's grey cloaks, the Wardens, join the fray in this expansion! Inside you'll find two new character decks (Carlos Ramirez and Anastasia Luccio) and two new book decks (Small Favor and Turn Coat)...
1954 - An unexpected disaster during a nuclear weapons test triggered a worldwide ecological catastrophe, causing the seas to rise above all but the planet's highest mountains. Now, the Flotilla is home to the very last of us...
Jeśli lubisz grę Magia i Miecz (Talisman), to Mage Knight z pewnością przypadnie ci do gustu. Weź jednak pod uwagę, że ta gra jest znacznie bardziej rozbudowana.
Krang to dodatek do gry Mage Knight. Pudełko zawiera nowe karty startowe, żetony umiejętności, żetony tarczy i oczywiście, wstępnie pomalowaną miniaturkę niebezpiecznego i naprawdę wymagającego Chaotycznego Szamana Orków.
Tezla był ongiś najpotężniejszym czarodziejem świata. Jeżeli w sztuce magicznej postawione były jakieś granice, on bezpardonowo je przekraczał - i mowa tutaj nie tylko o szkole żywiołów, ale także o plugawej nekromancji...
Stories about General Volkare and his Lost Legion are whispered amongst the Atlanteans – some in hope, all with at least a sliver of fear. Now with word of what appears to be Volkare and his Lost Legion reappearing and yet another new...
Sidereal Confluence: Trading and Negotiation in the Elysian Quadrant is a singularly unique trading and negotiation game for 4-9 players. In this game, where play is almost all simultaneous, each unique and asymmetrical race must trade and negotiate with ...