Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Alien Frontiers is the award-winning game of resource management, dice placement, and area control set on the retro sci-fi world of Planet Maxwell. Deploy your fleet of dice and colonize the untamed planet by utilizing orbital facilities, discovering alien technology...
W Anachrony wcielasz się w lidera jednej ze ścieżek ideologicznych Nowej Ziemi: Harmonii, Dominacji, Postępu lub Zbawienia. Twoim głównym celem jest przygotowanie się na nadchodzące uderzenie asteroidy, zabezpieczenie...
As Hitler's grip on Germany tightens and his total depravity is unmasked, some in the highest levels of the Reich begin to conspire to kill the tyrant. Black Orchestra is a tense and thrilling board game experience where you must evade ...
Tylko nie przewróć wieży! Zagraj kartą i połóż odpowiedni klocek na szczycie budowli. Wygrasz, gdy pozbędziesz się wszystkich kart lub postawisz na szczycie wieży, dziewiąty klocek. Nie będzie to jednak łatwe... Gdy budowla się zawali, przybędzie ci kart!
"iKnow" to jedyna w swoim rodzaju gra, wymagająca zarówno wiedzy jak i umiejętności taktycznych. Aby zwyciężyć trzeba wykorzystać własny intelekt, wiedzę przeciwników oraz umieć przewidywać trafność ich odpowiedzi.
Pokażcie, co potraficie! Przejrzyjcie przeciwników i załóżcie się z nimi! Gra Party Alias - Wielki Zakład jest idealna na każdą imprezę i spotkanie towarzyskie. Wszystko jedno, ile macie lat, bawcie się i miejcie z tego frajdę.
"Party Time" to gra, w której musisz wyjaśnić pozostałym graczom znacznie słów za pomocą innych wyrazów, używając synonimów, antonimów i podpowiedzi. Na polach premiowych czekają na Was zadania dodatkowe...
Powerful Spirits have existed on this isolated island for time immemorial. They are both part of the natural world and - at the same time - something beyond nature. Native Islanders, known as the Dahan, have learned how to co-exist with the spirits, but with ...
How can the Spirits drive the invaders back to their boats and off our island? We must grow, change, and find new paths - if we stay as we are, we shall die, and the Island with us. Bring forth the natural chaos, and let our new ways be of both Branch and Claw!