Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
No i stało się... Szalony Generał wcisnął czerwony guzik. Wystrzelenie pierwszych rakiet rozpoczęło wojnę nuklearną, która obróciła Ziemię w zgliszcza. Aby przetrwać, ludzkość została zmuszona do ukrycia się głęboko pod ziemią. Nowym schronieniem stały się...
Discover the myths and legends of Irish folklore in the MourneQuest boardgame, which is based on the novel by Garry McElherron. A cooperative game for 1 to 4 players with an average playing time 60-90 minutes....
Dynamiczna, zmuszająca do myślenia gra z negatywną interakcją polegająca na "wyturliwaniu" niepowtarzalnych bohaterów! Prawdziwi bohaterowie nie pojawiają się ot tak - trzeba ich najpierw stworzyć! Rasa, klasa, charakter, umiejętności, cechy i ...
Powerful Spirits have existed on this isolated island for time immemorial. They are both part of the natural world and - at the same time - something beyond nature. Native Islanders, known as the Dahan, have learned how to co-exist with the spirits, but with ...
How can the Spirits drive the invaders back to their boats and off our island? We must grow, change, and find new paths - if we stay as we are, we shall die, and the Island with us. Bring forth the natural chaos, and let our new ways be of both Branch and Claw!