Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Before the game begins, the German player picks a strategy card that has various goals for him to attain for victory. Each player has a hand of cards that add to battle, reinforcements, and other elements that occurred or could have occurred...
In Machina Arcana, players take on the role of explorers who are investigating an ancient subterranean complex of unknown origin. They face monsters inspired by H. P. Lovecraft's Cthulhu mythos in a steampunk setting. The...
Gra planszowa “Orły i rakiety” opowiada o hipotetycznym współczesnym konflikcie: wojnie pomiędzy Polską i wspierającym ją NATO, a związkiem Białorusi i Rosji usiłujących odzyskać strefę wpływów w Europie Środkowo-Wschodniej. Rozgrywka koncentruje się głównie na walkach lotniczych, dla których tłem jest inwazja lądowa oraz walki morskie.
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. W trakcie gry uczestnicy po kolei wykładają karty na środek stołu i odpowiednio reagują na przedstawione na nich rysunki (np. mówiąc coś lub wykonując gest).
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. Zestaw 30 nowych elementów, stanowiący zarówno rozszerzenie do gry Top-A-Top, jak i zupełnie samodzielną, zamkniętą grę.
"WarCard: Afganistan", karciana gra wojenna to wspólny projekt dwóch firm: Wydawnictwa Kuźnia Gier znanego z produkcji Veto oraz Endera, wydawcy pełnych akcji książek militarnych z serii WarBook i WarReport.