Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Bardzo limitowany zestaw wydany w formie gry planszowej. Zawiera 4 całkowicie nowe modele asasynów Impeirum. Pozostałe modele to produkty już istniejące w ofercie GW: CSM Terminator Lord, Chaos Space Marines, Chaos Cultists.
Kompletna i samodzielna gra w uniwersum Warhammera 40k! Zawiera 11 nowych i niedostępnych nigdzie indziej miniatur weteranów, którzy idealnie pasują do każdej istniejącej kolekcji! Do tego 39 nowych modeli Genestealers, które...
Gra planszowa osadzona w świecie Warhammera 40000. W odległej przyszłości, w przestrzeni kosmicznej dryfują wielkie wraki, stanowiące zlepek mnóstwa mniejszych pojazdów, które wskutek stuleci kolizji uformowały gigantycznego molocha (tzw. Space Hulk).
Kompletna i samodzielna gra w uniwersum Warhammera 40k. Zawiera 38 nowych miniatur wyprodukowanych przez FORGEWORLD, które można również wykorzystać używając reguł gry z Warhammera 40k.
In Exodus Fleet, you will bid for the services of various service crews. These crews will help manufacture your fleet, mine planets, scout the far reaches of space, and transport people from the planet to your fleeing ships. Weigh your options carefully or you may ...
Just outside the bustling port of Gullsbottom lies the quaint, rural community of Fallowsend, known for its annual harvest festival. Farmers of all shapes and sizes show off fantastical crops...snap peas, scarrots, plumpkins, phantom peppers, and rockali...
Saddle up and guide your wagon train along the perilous Oregon Trail! Build a team of hardy folk and gather resources and equipment with a unique dice drafting system. But dangers await in the dice you don't choose! ...
Powerful Spirits have existed on this isolated island for time immemorial. They are both part of the natural world and - at the same time - something beyond nature. Native Islanders, known as the Dahan, have learned how to co-exist with the spirits, but with ...
How can the Spirits drive the invaders back to their boats and off our island? We must grow, change, and find new paths - if we stay as we are, we shall die, and the Island with us. Bring forth the natural chaos, and let our new ways be of both Branch and Claw!