Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Alhambra gracze nabywają budynki, które potem mogą umieścić w swoim kompleksie. Podczas swojej tury, gracz może pobrać pieniądze, kupić jeden z dostępnych budynków albo zarządzać swoją Alhambrą...
Najlepsi z najlepszych budowniczych w całej Europie i Arabia chcą udowodnić, kto jest najlepszym z nich. Jest początek 13 wieku i decydują, że najlepszym zostanie ten, który wybuduje najwspanialszą Alhambrę! Wynajmuj odpowiednich pracowników, zarządzaj finansami, zawsze miej dostęp do odpowiedniej gotówki.
GKR: Heavy Hitters is a standalone, customizable tabletop game for 1-4 players, combining high-quality collectibles with dice-rolling, deck-building, and tactical play! Pilot your Heavy Hitter (the biggest, baddest robot on the board) and a squad of three support units...
Gra jednego z najlepszych projektantów planszówek, Rainera Knizia. Ekscytująca przygoda, w której dołączysz do Bilbo Bagginsa i jego trzysnatu krasnoludzkich towarzyszy.
W grze karcianej „Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia” wcielasz się w rolę Frodo, Gandalfa, Aragorna lub jednego z ich dzielnych, heroicznych sojuszników w walce przeciwko siłom Lorda Ciemności – Saurona!
Różne oblicza mafii! Które wybierasz? Gra karciana „Szmal” przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel ‒ zdobyć największe wpływy w mieście...
Czas zjednoczyć średniowieczną Japonię! Wszystkie elementy gry doskonale oddają klimat XVI wiecznej Japonii. Piękna szata graficzna i wysoka jakość komponentów, wszystko to potęguje przyjemność płynącą z rozgrywki. Wieża bitewna dostarcza niesamowitych emocji, a rosnące niezadowolenie w prowincjach i wiszące na włosku bunty naprawdę się w tej grze czuje!
Dodatek ten wprowadza do gry dwór niebiańskiego władcy, na którym to gracze będą starali się zdobyć rozmaite wpływy i łaski. Dzięki niemu możliwa staje się gra bardziej dyplomatyczna, w której to armie na planszy, bądź w wieży bitew zamieniamy na dyplomatów, którzy służą do zdobywania kart przywilejów na dworze.
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. W trakcie gry uczestnicy po kolei wykładają karty na środek stołu i odpowiednio reagują na przedstawione na nich rysunki (np. mówiąc coś lub wykonując gest).
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. Zestaw 30 nowych elementów, stanowiący zarówno rozszerzenie do gry Top-A-Top, jak i zupełnie samodzielną, zamkniętą grę.
"WarCard: Afganistan", karciana gra wojenna to wspólny projekt dwóch firm: Wydawnictwa Kuźnia Gier znanego z produkcji Veto oraz Endera, wydawcy pełnych akcji książek militarnych z serii WarBook i WarReport.