Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Twilight Struggle: Zimna Wojna 1945-1989 to gra dla dwóch graczy symulująca czterdzieści pięć lat walki o światową dominację pomiędzy Związkiem Radzieckim a Stanami Zjednoczonymi. Cały glob stanowi scenę, na której dwaj tytani...
Porucznik Borewicz powraca! Przemyt, afery, napady, a nawet morderstwa… to codzienne zapisy w kronikach kryminalnych krajów demokracji ludowej. Czy poradzisz sobie w walce z przestępczym światkiem PRL? Złapiesz cinkciarza, ukrócisz hazard, schwytasz spekulanta?
Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii i ocalić ludzkość? Ekonomia i eksploracja, przygoda i zaciekłe walki z tym co nienazwane… Czy będziesz w stanie odkryć przerażające tajemnice Australii, by ocalić ludzkość...
6 czerwca 1944... los wojny wisi na włosku. Axis&Allis: D-Day pozwala na rozegranie jednej z najsłynniejszych operacji II Wojny - lądowania w Normandii.
Sierpień 1942. Japonia okupuje Wyspy Salomona, blokując Alianckie linie zaopatrzenia na Południowym Pacyfiku. W niespodziewanym ataku Amerykanie przechwytują wyspę Guadalcanal i jej bezcenne lądowisko.
Wielka japońska flota stoi w gotowości do ataku z zaskoczenia na amerykańską Flotę Pacyfiku, stacjonującą w Pearl Harbor, na Hawajach. Następne tygodnie to dla Aliantów kolejne upokarzające klęski - Hong Kong, Malezja, Filipiny, Jawa.
Jest wiosna 1942 roku. Świat prowadzi wojnę. Pięć Mocarstw walczy o dominację: Niemcy i Japonia z jednej strony, przeciwko Zjednoczonemu Królestwu, Związkowi Radzieckiemu i Stanom Zjednoczonym z drugiej.
Dodatek Azul: Kryształowa mozaika zawiera elementy urozmaicające oraz usprawniające rozgrywkę. Nowe plansze graczy są odpowiedzią na prośby i sugestie wielu graczy o zróżnicowanie pól na ścianie i wprowadzenie pól premiowych...
Betrayal at House on the Hill to gra przygodowa, w której rozgrywka wypełniona jest atmosferą niepewności i niezwykłymi emocjami. Gracze wcielają się w grupę przyjaciół, która przemierza nawiedzony dom na wzgórzu.
A New Level of Terror Has Begun. The house on the hill has a wicked reputation. Those who dare to darken its door often leave steeped in madness and despair - if they leave at all...
Every House Has a Story. This One Is Yours. With its history shrouded by wild-eyed ravings and the scrawling of madmen, it was thought that no one would ever know the unholy origin of the house on the hill. Until now...
Świat magnackich intryg! To nowoczesna gra planszowa dla 2 – 5 graczy, szybka, pozbawiona losowości, a w zamian pełna sarmackiego klimatu i interakcji. Przeniesie Cię w świat magnackich intryg i walki o władzę, które targały Rzeczpospolitą Obojga Narodów...
Brass: Birmingham, sequel wydanego w 2007 roku Brassa, to powtórna wycieczka do epoki, w której zmysł strategicznego myślenia napędzany intuicją ekonomiczną potrafił kreślić życiorysy na miarę Friedricha Kruppa i ...
Brass: Birmingham, sequel wydanego w 2007 roku Brassa, to powtórna wycieczka do epoki, w której zmysł strategicznego myślenia napędzany intuicją ekonomiczną potrafił kreślić życiorysy na miarę Friedricha Kruppa i ...
Wciel się w rolę jednego z przemysłowców epoki dymiących kominów oraz silników parowych i zatryumfuj jako posiadacz najbardziej gospodarnego umysłu w historii Rewolucji Przemysłowej. W nowej odsłonie klasycznego już hitu...
Gra Martina Wallace'a o zmaganiach Jankesów i Rebeliantów. Lincoln to dwuosobowa gra wojenna oparta na systemie karcianym. Sceną gry jest jeden z najsłynniejszych konfliktów zbrojnych w historii Stanów Zjednoczonych Ameryki...
„Gadatliwość zatapia statki” to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, podkreślająca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza...
„Gadatliwość zatapia statki” to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, podkreślająca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza...
I ponownie zaczynają spełniać się proroctwa: Atlanci, prowadzeni przez króla Atlasa, pragną zapewnić sobie dominację nad Morzem Śródziemnym. Zwabieni perspektywą wojny pojawiają się też nowi bohaterowie, tacy jak Chiron Mądry, czy Pegaz Śmiały...