Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Codex: Card-Time Strategy is a customizable, non-collectable card game set in the Fantasy Strike universe that's inspired by real-time strategy video games such as Starcraft and Warcraft 3. ...
Codex: Card-Time Strategy is a customizable, non-collectable card game set in the Fantasy Strike universe that's inspired by real-time strategy video games such as Starcraft and Warcraft 3. ...
Gra planszowa “Orły i rakiety” opowiada o hipotetycznym współczesnym konflikcie: wojnie pomiędzy Polską i wspierającym ją NATO, a związkiem Białorusi i Rosji usiłujących odzyskać strefę wpływów w Europie Środkowo-Wschodniej. Rozgrywka koncentruje się głównie na walkach lotniczych, dla których tłem jest inwazja lądowa oraz walki morskie.
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. W trakcie gry uczestnicy po kolei wykładają karty na środek stołu i odpowiednio reagują na przedstawione na nich rysunki (np. mówiąc coś lub wykonując gest).
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. Zestaw 30 nowych elementów, stanowiący zarówno rozszerzenie do gry Top-A-Top, jak i zupełnie samodzielną, zamkniętą grę.
"WarCard: Afganistan", karciana gra wojenna to wspólny projekt dwóch firm: Wydawnictwa Kuźnia Gier znanego z produkcji Veto oraz Endera, wydawcy pełnych akcji książek militarnych z serii WarBook i WarReport.