Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Latem 1944 r. Polski Komitet Wyzwolenia Narodowego, czyli nielegalna władza wykonawcza w Rzeczpospolitej Polskiej ustanowiona przez Józefa Stalina, przywódce Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich, wydał dyrektywę ...
Od wielu lat w Galaktyce panował pokój. Po trwającej bez mała 3000 lat wojnie pomiędzy Terranami a Hegemonią wszyscy byli wyczerpani. Wiele wysiłku zostało włożone w to, aby wydarzenia tamtych dni już nigdy się nie powtórzyły...
Eclipse: Drugi świt galaktyki stawia Was na czele międzygwiezdnych cywilizacji, walczących o dominację nad rywalami. Do zwycięstwa prowadzi wiele ścieżek, zatem wybierzcie te, które najlepiej pasują do zalet i wad Waszych cywilizacji. Nie spuszczajcie przy tym ...
Dodatek do znakomitej gry 4X. Powstanie Starożytnych zostało powstrzymane, a w galaktyce nastąpił pokój. Pojawiło się jednak nowe zagrożenie, które chciałoby za wszelką cenę obalić status quo...
Kubana to gra wydawnictwa znanej firmy Giseh Verlag. Przy pomocy specjalnie dla niej zaprojektowanych pionków, które można mocować w planszy. Dwie osoby grają o to, która z nich pierwsza utworzy rząd z czterech figur.
Kubana to gra wydawnictwa znanej firmy Giseh Verlag. Przy pomocy specjalnie dla niej zaprojektowanych pionków, które można mocować w planszy. Dwie osoby grają o to, która z nich pierwsza utworzy rząd z czterech figur.
Gra na kartki! Instytut Pamięci Narodowej przedstawia nową grę planszową twórców Kolejki! Jeżeli zdecydujecie się na rozgrywkę, czeka Was trudne zadanie. Cofacie się do czasów PRL, by zimą 1983 roku powalczyć o dodatkowe kartki na mięso, cukier i inne dobra...
15 minut. Tyle masz czasu, żeby na zielonym boisku pokonać swojego przeciwnika. Masz kwadrans, żeby go przechytrzyć, wymanewrować i zdobyć więcej goli od niego. Spiesz się, bo czas mija nieubłaganie,a piłka – jak w prawdziwym meczu...
Od początków pierwszych cywilizacji, przez historię postępu, ludzkość gromadziła się w większych lub mniejszych grupach, aby wspólnie żyć, walczyć i budować. Te największe z nich, walcząc z siłami natury i innymi nacjami potrafiły zapewnić sobie przetrwanie.
Gra w Zambezy polega na zbieraniu punktów za kwadraty tworzone z pionków. Pionki losuje się na przemian i tak, że każdy gracz wyciąga również pionki w kolorze przeciwnika, a potem zmuszony jest umieszczać je na planszy w "jego imieniu".