Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
A new darkness seep into New Vigil from the Void, intent on restoring despair and desolation to a world that has forgotten it. The four factions recall their veteran heroes and reawaken the great war machines of the past, as they plan their first move in...
Step into the Dreamscape, a plane of visions and imagination created in the wake of New Vigil’s transformation. As the factions gain insight into the new world’s power, they must also be on guard for those who might abuse it for their own nefarious ends...
Harness the Power of the Elements! Ancient elementals roam the lands, awoken from their hibernations by decades of war and turmoil. Some offer the chance to wield new power, while others offer only chaos and destruction. Join the people of new vigil as ...
Unlock the Power of the Ancients! Race to unlock and control mysterious temples left behind by an ancient civilization, built to harness the powers of creation. Beware of the surrounding jungle and its monstrous inhabitants, mutated for centuries by ...
Enjoy the fan-favorite sets released in Ascension’s second year with the Year Two Collector’s Edition! Take on the rebel demigod Kythis and the restless spirits that have been unleashed in the wake of his bid for power...
Wypełnij przepowiednię i walcz o wpływy. Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Plemion...
Powiadają, że w samym sercu gór Sułtanatu Naqali żyje Plemię, które bardzo rzadko odwiedza bazary i targowiska miasta. To Rzemieślnicy. Dzień i noc wytwarzają kosztowności inkrustowane rzadkimi klejnotami...
Add some treachery to your games with the merciless characters of this mini-expansion! The Thieves of Naqala are not as powerful as Djinns, but they can be a real thorn in your opponents' side...
This time of prosperity has attracted more competitors than grains of sand in the desert, so if you expect to remain on top, you’ll have to learn some new tricks… especially since the Sultan founded 5 new fabulous cities that everyone wants to control...
Gra dla par z ilustracjami Andrzeja Mleczki. Sprawdźcie się w rozmaitych zadaniach i porównajcie z innymi parami. Udowodnijcie sobie nawzajem, że jesteście dla siebie stworzeni...
GKR: Heavy Hitters is a standalone, customizable tabletop game for 1-4 players, combining high-quality collectibles with dice-rolling, deck-building, and tactical play! Pilot your Heavy Hitter (the biggest, baddest robot on the board) and a squad of three support units...
Mini-dodatek do Small World. W Grand Dames of Small World możemy wcielić się 3 nowe rasy: Cyganki, Kapłanki i eteryczne Białe Damy. Dodatek wprowadza też 2 nowe umiejętności: Pokojowe i Historyczki.
Gra jednego z najlepszych projektantów planszówek, Rainera Knizia. Ekscytująca przygoda, w której dołączysz do Bilbo Bagginsa i jego trzysnatu krasnoludzkich towarzyszy.
Gra dla par z ilustracjami Andrzeja Mleczki. Marzysz o pracy w korporacji? Jesteś gotów piąć się po szczeblach kariery? Już za chwilę siedziba firmy stanie się twoim drugim domem...
W grze karcianej „Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia” wcielasz się w rolę Frodo, Gandalfa, Aragorna lub jednego z ich dzielnych, heroicznych sojuszników w walce przeciwko siłom Lorda Ciemności – Saurona!
Memoir '44 to gra planszowa osadzona w realiach II Wojny Światowej. Przeznaczona jest dla 2 graczy (można grać też w 4 osoby - drużynowo), z których każdy kieruje jedną stroną konfliktu - państwami Osi (Niemcy) oraz Aliantami (Anglicy, Amerykanie, Francuzi). Całość rozgrywa się na froncie zachodnim, w roku 1944.
Memoir '44 Equipment Pack czyni znakomitą planszówkę Memoir '44 jeszcze bardziej pasjonującą. Zachowując jej największe atuty jakimi są łatwość reguł i niesamowita grywalność, wprowadza większe zróżnicowanie jednostek i gwarantuje niepowtarzalność kolejnych rozgrywek.
W dniu, gdy zaczęła się wojna niewielu przypuszczało, że zostaną zmuszeni do prowadzenia działań poza granicami Europy. W rezultacie, gdy front dotarł do Północnej Afryki, zarówno sprzęt, jak i ludzie nie byli przygotowani do surowych wymagań, jakie stawiała przed nimi pustynia.
From the sand dunes of North Africa to the mountain passes of Northern Italy; from the Pripet Marshes of Southern Belarus to the high ground surrounding Operation Market Garden... Prior to WWII, never before in history had a conflict been fought by so many...