Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Ora et Labora (łac. módl się i pracuj) jest grą osadzoną swoją fabułą w średniowiecznym klasztorze. Każdego dnia mnisi modlą się. Przede wszystkim jednak ciężko pracują, zarówno w murach swojego klasztoru jak i poza nim.
Hawr (Le Havre) to francuskie miasto, w którym mieści się drugi co do wielkości port tego kraju (po Marsylii). Miasto jest znane nie tylko z powodu swych rozmiarów, lecz również dzięki swej niezwykłej nazwie.
Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa...
Szklany szlak prowadzi nas w głąb bawarskich lasów XVIII stulecia. W tamtych czasach pracowało tam wiele leśnych hut szkła, a tajniki wytwarzania szkła były pilnie strzeżone. W dzisiejszych czasach Szklany szlak jest trasą turystyczną przez bawarskie lasy...
Hanabi to gra, w której gracze nie grają przeciw sobie, lecz współpracują aby osiągnąć wspólny cel. W tym przypadku wcielają się w rolę bezmyślnych właścicieli fabryk z fajerwerkami, którzy niechcący pomieszali prochy, lonty i rakiety na pokazie sztucznych ogni.
Poszukiwacz złota, kapitan, burmistrz, handlarz, osiedleniec, rzemieślnik czy budowniczy? Czy uda Ci się uzyskać najbardziej dochodową plantację? Czy wybudujesz najbardziej wartościowe budynki? I czy, co najważniejsze, uzyskasz taki dobrobyt, że zasłużysz na najwyższy szacunek wśród mieszkańców Puerto Rico?
Imago to świeże i bardzo dobre podejście do zabawy typu kalambury, ale nadające się dosłownie dla każdego. Nie musisz umieć rysować, nie musisz się wygłupiać pokazując dziwne rzeczy. Tutaj możesz doświadczyć tego, co najlepsze w kalamburach...
Odwieczny wróg powrócił i jest gotów do kolejnej konfrontacji! Zbierz drużynę i zmierz się z siłami ciemności w Descent: Legendy Mroku, przygodowej grze planszowej o przemierzaniu podziemi! Dzięki zintegrowanej z grą aplikacji, która posłuży Wam jako...
The Stranger Things Dungeons & Dragons Starter Set contains everything players need to embark on a Stranger Things adventure including the essential rules of the roleplaying game. It's a great way for new as well as seasoned...
Iluzje optyczne od stuleci fascynują ludzkość. Nasze oko, mimo iż jest niezwykle rozwinięte i czułe, daje się łatwo wprowadzić w błąd. Dlatego też każdy z nas, kto zetknął się z różnego rodzaju iluzjami, był przez nie oczarowany.
Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne.
Armada to rozszerzenie do gry 7 Cudów Świata, które można łączyć z samą wersją podstawową lub dowolną kombinacją dodatków. Dzięki niemu do gry zostaje wprowadzony element rywalizacji nie tylko między sąsiadami, ale również ...
Pojawiły się dziesiątki tysięcy lat temu. Potężne, dysponujące magicznymi mocami atakowały swoich przeciwników olbrzymimi pazurami i często używały ostrych jak brzytwy zębów. Jednak co ważniejsze, doskonale potrafiły oceniać wszystkie zagrożenia...
Walka o wpływy w Podwodnym Mieście, gdzie walutą są perły. Kto zasiądzie na opustoszałym tronie i zdobędzie wszystkie związane z tym przywileje? Najwyższy czas wykorzystać znajomości i pociągnąć za sznurki. Skorzystaj z własnej przebiegłości by zdobyć lub kupić sobie głosy członków Rady...
Stań do walki na cybernetycznej arenie! Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach! ...
Od dwóch do czterech graczy wciela się w rywalizujących alchemików chcących odkryć sekrety tej tajemnej sztuki. Punkty można zdobywać na różne sposoby, ale najwięcej otrzymuje się za publikację teorii - prawidłowych teorii, warto dodać. I w tym leży problem...
Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! ...