Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Od wielu lat w Galaktyce panował pokój. Po trwającej bez mała 3000 lat wojnie pomiędzy Terranami a Hegemonią wszyscy byli wyczerpani. Wiele wysiłku zostało włożone w to, aby wydarzenia tamtych dni już nigdy się nie powtórzyły...
Eclipse: Drugi świt galaktyki stawia Was na czele międzygwiezdnych cywilizacji, walczących o dominację nad rywalami. Do zwycięstwa prowadzi wiele ścieżek, zatem wybierzcie te, które najlepiej pasują do zalet i wad Waszych cywilizacji. Nie spuszczajcie przy tym ...
Dodatek do znakomitej gry 4X. Powstanie Starożytnych zostało powstrzymane, a w galaktyce nastąpił pokój. Pojawiło się jednak nowe zagrożenie, które chciałoby za wszelką cenę obalić status quo...
Kubana to gra wydawnictwa znanej firmy Giseh Verlag. Przy pomocy specjalnie dla niej zaprojektowanych pionków, które można mocować w planszy. Dwie osoby grają o to, która z nich pierwsza utworzy rząd z czterech figur.
Kubana to gra wydawnictwa znanej firmy Giseh Verlag. Przy pomocy specjalnie dla niej zaprojektowanych pionków, które można mocować w planszy. Dwie osoby grają o to, która z nich pierwsza utworzy rząd z czterech figur.
Powerful Spirits have existed on this isolated island for time immemorial. They are both part of the natural world and - at the same time - something beyond nature. Native Islanders, known as the Dahan, have learned how to co-exist with the spirits, but with ...
How can the Spirits drive the invaders back to their boats and off our island? We must grow, change, and find new paths - if we stay as we are, we shall die, and the Island with us. Bring forth the natural chaos, and let our new ways be of both Branch and Claw!
Od początków pierwszych cywilizacji, przez historię postępu, ludzkość gromadziła się w większych lub mniejszych grupach, aby wspólnie żyć, walczyć i budować. Te największe z nich, walcząc z siłami natury i innymi nacjami potrafiły zapewnić sobie przetrwanie.
Gra w Zambezy polega na zbieraniu punktów za kwadraty tworzone z pionków. Pionki losuje się na przemian i tak, że każdy gracz wyciąga również pionki w kolorze przeciwnika, a potem zmuszony jest umieszczać je na planszy w "jego imieniu".