Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
„Gadatliwość zatapia statki” to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, podkreślająca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza...
„Gadatliwość zatapia statki” to znana metafora z okresu drugiej wojny światowej, podkreślająca, że w szpiegowskim świecie dyskrecja jest najważniejsza...
Thunder in the East puts you in command of the great battles raging across the entire front line in six meaty scenarios (of 8 to 13 turns each) and a full Campaign Game that can be commenced or ended at each scenario date. ...
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. W trakcie gry uczestnicy po kolei wykładają karty na środek stołu i odpowiednio reagują na przedstawione na nich rysunki (np. mówiąc coś lub wykonując gest).
Gra imprezowa dla trzech do sześciu graczy powyżej 6 roku życia. Zestaw 30 nowych elementów, stanowiący zarówno rozszerzenie do gry Top-A-Top, jak i zupełnie samodzielną, zamkniętą grę.
Twilight of the Gods is an expandable card game in which you and your friends each assume the role of a deity from myth and legend. Prove your might in battle to see who is the strongest god, using human armies, mystical beasts, and heroes of renown from a ...
"WarCard: Afganistan", karciana gra wojenna to wspólny projekt dwóch firm: Wydawnictwa Kuźnia Gier znanego z produkcji Veto oraz Endera, wydawcy pełnych akcji książek militarnych z serii WarBook i WarReport.