Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wrath of Ashardalon to przeznaczona dla 1-5 graczy gra przygodowa, dzięki której jako grupa niezwykłych bohaterów będziecie mogli zmierzyć się z legendarnym smokiem i innymi fantastycznymi istotami znanymi ze światów Dungeons&Dragons.
Od północy legiony nieumarłych Mrocznego Imperium Karkoth postępują na osłabioną Ligę Nerach, by zmieść na zawsze ludzkie królestwa. Na południu piekielny Iron Circle prowadzi hordy goblinów na kampanię podboju przeciwko elfom i korsarzom Tallin.
Zwycięstwo za wszelką cenę! Dungeon Command™ to bezpośredni pojedynek między dwoma lub więcej graczami. Stwórz drużynę, wybierz pole walki i zniszcz swoich wrogów!
Zwycięstwo za wszelką cenę! Dungeon Command™ to bezpośredni pojedynek między dwoma lub więcej graczami. Stwórz drużynę, wybierz pole walki i zniszcz swoich wrogów!
Zwycięstwo za wszelką cenę! Dungeon Command™ to bezpośredni pojedynek między dwoma lub więcej graczami. Stwórz drużynę, wybierz pole walki i zniszcz swoich wrogów!
Zwycięstwo za wszelką cenę! Dungeon Command™ to bezpośredni pojedynek między dwoma lub więcej graczami. Stwórz drużynę, wybierz pole walki i zniszcz swoich wrogów!
Zwycięstwo za wszelką cenę! Dungeon Command™ to bezpośredni pojedynek między dwoma lub więcej graczami. Stwórz drużynę, wybierz pole walki i zniszcz swoich wrogów!
Lords of Waterdeep to gra planszowa, w której uczestnicy rozgrywki wcielają się w tytułowych, zamaskowanych lordów, rywalizujących o kontrolę nad miastem. Wpływy i majątek Waterdeep są na wyciągnięcie ręki, ale zagarnąć je można tylko na drodze rozważnych negocjacji, wyrafinowanych oszustw i zawiłych intryg.
Dodatek zawierający dwie lokacje. Scoundrels of Skullport to rozszerzenie do gry Lords of Waterdeep, w której to wcielamy się w rolę zamaskowanych lordów, rywalizujących o kontrolę nad Miastem Wspaniałości - Waterdeep.
FLUXX to łatwa do opanowania gra karciana o ciągle zmieniających się zasadach. Wszystko zaczyna się bardzo prosto: dobierz jedną kartę i zagraj jedną kartę. To nie trwa jednak długo, bo każdy z graczy może wywrócić rozgrywkę do góry nogami za pomocą specjalnych kart Nowych Zasad! Co zrobić, gdy trzeba dobrać trzy karty, a zagrać cztery?
GKR: Heavy Hitters is a standalone, customizable tabletop game for 1-4 players, combining high-quality collectibles with dice-rolling, deck-building, and tactical play! Pilot your Heavy Hitter (the biggest, baddest robot on the board) and a squad of three support units...
Z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu... Zapraszamy do świata, w którym niebo jest zawsze szare, herbata wiecznie zimna, a nowa tragedia czai się za każdym rogiem…
Gra jednego z najlepszych projektantów planszówek, Rainera Knizia. Ekscytująca przygoda, w której dołączysz do Bilbo Bagginsa i jego trzysnatu krasnoludzkich towarzyszy.
Przygody w bibliotece Mrocznego Władcy. Stanie na jednej nodze, trzymanie karty na głowie, czy też mówienie z zaciśniętymi zębami to tylko kilka ze straszliwych kar będących konsekwencją ściągnięcia na siebie gniewu Mrocznego Władcy....
W grze karcianej „Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia” wcielasz się w rolę Frodo, Gandalfa, Aragorna lub jednego z ich dzielnych, heroicznych sojuszników w walce przeciwko siłom Lorda Ciemności – Saurona!
Stań przed największym munchkinowym wyzwaniem w historii...zmierz się z straszliwymi, bluźnierczymi i plugawymi stworami z Mitów Cthulhu. Czy dasz radę przetrwać? Czy ocalisz swoją duszę i unikniesz szaleństwa? Czy...zdobędziesz zwycięski Poziom?
Munchkin z Karaibów to nowa, pełna humoru, niekolekcjonerska gra karciana, w której gracze wcielają się w role Piratów, Marynarzy lub Kupców; zbierają przedmioty, broń i ekwipunek; walczą z potworami, a w nagrodę za ich pokonanie dostają skarby i poziomy postaci.
Po raz kolejny diaboliczne plany Rigora Mortisa, Arcygeniusza Zła zostały pokrzyżowane. Ktoś musi zapłacić za tę porażkę. Jako gobliny służące Rigorowi, będziecie musieli wykazać się sprytem i myśleniem, by wytłumaczyć się z kolejnej spartolonej misji i uniknąć jego straszliwego gniewu...
Wróciliście do Mrocznej Wieży, po kolejnej nieudanej misji. Rigor Mortis, Pan Zatraconych Ziem, na pewno nie będzie zadowolony. Wkrótce staniecie przed jego obliczem, a on zażąda od Was wyjaśnień…