Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zwierzęta, jak poparzone, biegają w kółko z obawy przed tarantulą. Wydają przy tym różne odgłosy. Włochaty pająk poszukuje pośród zwierząt partnera do tańca. Nieuważni gracze, którzy w odpowiednim momencie nie odstraszą jadowitej tarantuli, wpadną w jej szpony.
Rozwój i ekspansja kluczem do zwycięstwa! Podczas rozgrywki gracze muszą zajmować kolejne tereny, aby wznosić Osady. Ponieważ gracz zdobywa Moc, kiedy inni gracze budują Osady lub rozbudowują budowle w bezpośrednim sąsiedztwie, trzeba znaleźć równowagę pomiędzy Sąsiadowaniem z innymi graczami i wolną przestrzenią do ekspansji.
Ogień i lód wdzierają się do Terra Mystica. Rasy zamieszkujące krainę muszą radzić sobie z jeszcze większą konkurencją: Yeti, mistrzami Mocy, Córami Lodu, które czczą swoje Świątynie, Akolitami, których całe życie i działanie obraca się wokół Kultów i Władcami Smoków, którzy samą swoją Mocą powodują wypiętrzanie się wulkanów...
W pracowni alchemika bulgocą na ogniu trzy kociołki z eliksirami. Gracze kolejno wrzucają karty eliksirów do wybranych kociołków uważając przy tym, aby ich zawartość nie wykipiała. Jeśli gracz sprawi, że suma wartości wszystkich kart znajdujących się w kociołku...
Z nieznanego źródła wypłynęła informacja o ciężkiej chorobie urzędnika królewskiego odpowiedzialnego za finanse państwa. Intratna posada jest na wyciągnięcie ręki. Sarkazm, ironia czy zdecydowana riposta - każdy sposób można wykorzystać, by utorować sobie drogę do jeszcze większego splendoru.
Złote historie działają jak wehikuł czasu, który przenosi graczy w przeszłość. Będziecie wędrować po antycznym Rzymie, szukać skarbu Inków w gęstej dżungli, odkrywać zaginione cywilizacje, staczać rycerskie pojedynki i poznawać najznamienitszych władców, a przede wszystkim - rozwiązywać historyczne zagadki!
W tej grze pojawiają się zupełnie nowe składniki: grzyby, pepperoni, por i marchewka oraz uwaga - karty siorbiących karaluchów. Gracze tym razem gotują zupę. Również muszą się spieszyć i wyrzucać swoje karty, a równocześnie "odpowiednio" nazywać warzywa lub... siorbać we właściwych momentach.