Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gra strategiczna w świecie Warhammera 40.000. Zmienne burze osnowy otaczające dawno zaginiony sektor Herakon w końcu ustały, pozostawiając starożytne artefakty oraz planety sektora dostępne dla reszty galaktyki....
Wielu poległo kładąc kres rządom Wu-Fenga, Władcy Dziewięciu Piekieł. Urna zawierająca jego prochy została pochowana na cmentarzu w niewielkiej wiosce w Środkowym Cesarstwie. Lata mijały, a przeklęte dziedzictwo popadło w zapomnienie pośród żywych.
Drugi dodatek do świetnej gry kooperacyjnej. W podstawowej edycji gry gracze stali przed poważnym zagrożeniem - odrodzenia się aspektu duszy Wu-Fenga - które niejednokrotnie skazywało na porażkę odważnych mnichów...
Zdobądź Żelazny Tron i władaj ziemiami Westeros! Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem królestw szykuje się do nadciągającej wojny. Ród Lannisterów, którego córka, Cersei, była żoną Roberta, zagarnia tron dla jej młodego syna, Joffreya...
Świat Gry o Tron rozszerza się o nowy kontynent. Na nowym fragmencie mapy, który łączy się z oryginalną planszą, przedstawiono Wolne Miasta Essos. Dodatek Gra o Tron: Matka smoków rozszerza działania wojenne między innymi...
Czterech z pięciu królów nie żyje. Król Stannis Baratheon wspiera Nocną Straż, a Ród Boltonów i Ród Greyjoyów walczą o strzępy, które pozostały z Rodu Starków. Lannisterowie wciąż trzymają się na Żelaznym Tronie...
Zawsze należy dbać o to, by wrogowie byli zbici z tropu. Jeśli nie są pewni, kim jesteś czy czego chcesz, nie będą wiedzieli, co zrobisz za chwilę. Czasem najlepiej jest ich wprawić w zakłopotanie poprzez posunięcia pozbawione celu albo nawet takie, które wydają się sprzeczne z twoimi interesami...
Heroes of Terrinoth is a cooperative card game of questing and adventure that invites you and up to three allies to take on the role of unique heroes, choosing from twelve distinct and powerful heroes, split between four archetypes...
The Heroes of Terrinoth Gamemat is a 26" x 26" gamemat for use with Heroes of Terrinoth, a cooperative card game of questing and adventure. This gamemat features a map of Terrinoth, handy for any adventures. More importantly, it ...
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy.
W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod...
To rozszerzenie zawiera dwa zupełnie nowe scenariusze, nowe spotkania dla każdej lokalizacji w Arkham, nowe potwory i anomalie oraz czterech nowych badaczy, którzy stawią czoła przeciwnościom uzbrojeni w nowe zaklęcia, przedmioty ...
W całym Arkham otwierają się dziwne przejścia do innych światów. Wygląda na to, że są one integralną częścią przedwiecznej, mistycznej istoty, która sięga ku naszemu światu, kusząc nieostrożnych niezwykłą potęgą. Ludzie znikają bez śladu i tylko grupa nieustraszonych badaczy...
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy.
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy.
Powróćcie raz jeszcze do Massachusetts z wizji H.P. Lovecrafta, tym razem po to, aby zbadać upiorne wybrzeże skąpanego we mgle Kingsport, miasta, w którym bariera między wymiarami jest najcieńsza. To miejsce posiada jednak również potężnych strażników...
Mamy rok 1926. Arkham Massachusetts. W całym mieście otwierają się wrota do niewyobrażalnie koszmarnych wymiarów. Z ich trzewi wydostają się ohydne stwory, które zaczynają nawiedzać noc. Co gorsza, jeśli otworzy się zbyt wiele bram, na świat uwolni się istota o niezgłębionej mocy.