Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Alhambra gracze nabywają budynki, które potem mogą umieścić w swoim kompleksie. Podczas swojej tury, gracz może pobrać pieniądze, kupić jeden z dostępnych budynków albo zarządzać swoją Alhambrą...
Najlepsi z najlepszych budowniczych w całej Europie i Arabia chcą udowodnić, kto jest najlepszym z nich. Jest początek 13 wieku i decydują, że najlepszym zostanie ten, który wybuduje najwspanialszą Alhambrę! Wynajmuj odpowiednich pracowników, zarządzaj finansami, zawsze miej dostęp do odpowiedniej gotówki.
The inhabitants of the Altiplano, the high plateau between the Easter and Western Andes, need to be creative to develop the scant vegetation and the available resources. By fishing at Lake Titicaca, mining ore in the mountains, breeding alpacas, and actively ...
Azul invites you, a tile laying artist, to embellish the walls of the Royal Palace of Evora. Introduced by the Moors, "azulejos" (originally white and blue ceramic tiles) were fully embraced by the Portuguese, when their King Manuel I, on a visit to the Alhambra palace ...
At the turn of the 16th Century, King Manuel I commissioned Portugal's greatest artisans to construct grandiose buildings. After completing the Palaces of Evora and Sintra, the king sought to build a summer pavilion to honor the most ...
After furnishing the Palace of Evora, King Manuel I of Portugal now seeks to commission the world's greatest stained glass artisans to adorn the windows of the Royal Palace in Sintra...
Stwórz najpiękniejsze witraże w całej Portugalii! Witrażyści z całego świata - witajcie w Sintrze i jej pałacach! Sprawdźmy, kto stworzy najładniejsze, zapierające dech w piersiach witraże do pałacowych okien! ...
Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek.
Różne oblicza mafii! Które wybierasz? Gra karciana „Szmal” przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel ‒ zdobyć największe wpływy w mieście...
Czas zjednoczyć średniowieczną Japonię! Wszystkie elementy gry doskonale oddają klimat XVI wiecznej Japonii. Piękna szata graficzna i wysoka jakość komponentów, wszystko to potęguje przyjemność płynącą z rozgrywki. Wieża bitewna dostarcza niesamowitych emocji, a rosnące niezadowolenie w prowincjach i wiszące na włosku bunty naprawdę się w tej grze czuje!
Dodatek ten wprowadza do gry dwór niebiańskiego władcy, na którym to gracze będą starali się zdobyć rozmaite wpływy i łaski. Dzięki niemu możliwa staje się gra bardziej dyplomatyczna, w której to armie na planszy, bądź w wieży bitew zamieniamy na dyplomatów, którzy służą do zdobywania kart przywilejów na dworze.