Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Tylko nie przewróć wieży! Zagraj kartą i połóż odpowiedni klocek na szczycie budowli. Wygrasz, gdy pozbędziesz się wszystkich kart lub postawisz na szczycie wieży, dziewiąty klocek. Nie będzie to jednak łatwe... Gdy budowla się zawali, przybędzie ci kart!
"iKnow" to jedyna w swoim rodzaju gra, wymagająca zarówno wiedzy jak i umiejętności taktycznych. Aby zwyciężyć trzeba wykorzystać własny intelekt, wiedzę przeciwników oraz umieć przewidywać trafność ich odpowiedzi.
Świat Midgaardu kryjący w sobie rasę istot rozumnych oraz magię, który z niewyjaśnionych przyczyn, utknął w rozwoju kulturowym i technicznym na poziomie uniwersum średniowiecznych wikingów. Świat, w którym interwencja naukowców z Ziemi burzy kruchy ład i porządek.
Powerful Spirits have existed on this isolated island for time immemorial. They are both part of the natural world and - at the same time - something beyond nature. Native Islanders, known as the Dahan, have learned how to co-exist with the spirits, but with ...
How can the Spirits drive the invaders back to their boats and off our island? We must grow, change, and find new paths - if we stay as we are, we shall die, and the Island with us. Bring forth the natural chaos, and let our new ways be of both Branch and Claw!